Αυτή είναι μια δοκιμαστική σελίδα.
Επισκόπηση
Η πολιτική επιστροφών και επιστροφής χρημάτων μας διαρκεί 30 ημέρες. Αν έχουν περάσει 30 ημέρες από την αγορά σου, δεν μπορούμε να σου προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή.
Για να είσαι επιλέξιμος για επιστροφή, το προϊόν σου πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παρέλαβες. Πρέπει επίσης να είναι στην αρχική του συσκευασία.
Διάφοροι τύποι προϊόντων εξαιρούνται από την επιστροφή. Αλλοιώσιμα αγαθά όπως τρόφιμα, λουλούδια, εφημερίδες ή περιοδικά δεν μπορούν να επιστραφούν. Επίσης, δεν δεχόμαστε προϊόντα που είναι προσωπικά ή είδη υγιεινής, επικίνδυνα υλικά, ή εύφλεκτα υγρά ή αέρια.
Επιπλέον προϊόντα που δεν επιστρέφονται:
- Δωροκάρτες
- Προϊόντα λογισμικού που μπορούν να κατέβουν
- Ορισμένα είδη υγείας και προσωπικής φροντίδας
Για να ολοκληρώσεις την επιστροφή σου, απαιτούμε απόδειξη ή αποδεικτικό αγοράς.
Παρακαλούμε μην στείλεις την αγορά σου πίσω στον κατασκευαστή.
Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις όπου χορηγούνται μόνο μερικές επιστροφές χρημάτων:
- Βιβλίο με εμφανή σημάδια χρήσης
- CD, DVD, κασέτα VHS, λογισμικό, βιντεοπαιχνίδι, κασέτα ήχου ή δίσκος βινυλίου που έχει ανοιχτεί.
- Οποιοδήποτε προϊόν που δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, έχει υποστεί ζημιά ή λείπουν μέρη για λόγους που δεν οφείλονται σε δικό μας λάθος.
- Οποιοδήποτε προϊόν που επιστρέφεται περισσότερο από 30 ημέρες μετά την παράδοση
Επιστροφές χρημάτων
Μόλις παραλάβουμε και επιθεωρήσουμε την επιστροφή σου, θα σου στείλουμε ένα email για να σε ενημερώσουμε ότι παραλάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σου. Θα σε ενημερώσουμε επίσης για την έγκριση ή απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σου.
Αν εγκριθεί, τότε η επιστροφή χρημάτων σου θα επεξεργαστεί και θα πιστωθεί αυτόματα στην πιστωτική σου κάρτα ή στην αρχική μέθοδο πληρωμής, εντός ορισμένων ημερών.
Καθυστερημένες ή χαμένες επιστροφές χρημάτων
Αν δεν έχεις λάβει ακόμα την επιστροφή χρημάτων, πρώτα έλεγξε ξανά τον τραπεζικό σου λογαριασμό.
Στη συνέχεια, επικοινώνησε με την εταιρεία της πιστωτικής σου κάρτας, μπορεί να χρειαστεί κάποιος χρόνος μέχρι να καταχωρηθεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων σου.
Μετά, επικοινώνησε με την τράπεζά σου. Συχνά υπάρχει κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν καταχωρηθεί μια επιστροφή χρημάτων.
Αν έχεις κάνει όλα αυτά και ακόμα δεν έχεις λάβει την επιστροφή χρημάτων σου, παρακαλούμε επικοινώνησε μαζί μας στο {email address}.
Προϊόντα σε έκπτωση
Μόνο τα προϊόντα κανονικής τιμής μπορούν να επιστραφούν. Τα προϊόντα σε έκπτωση δεν μπορούν να επιστραφούν.
Ανταλλαγές
Αντικαθιστούμε προϊόντα μόνο αν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Αν χρειάζεσαι να το ανταλλάξεις με το ίδιο προϊόν, στείλε μας ένα email στο {email address} και στείλε το προϊόν σου στη διεύθυνση: {physical address}.
Δώρα
Αν το προϊόν σημειώθηκε ως δώρο κατά την αγορά και στάλθηκε απευθείας σε σένα, θα λάβεις μια πιστωτική δώρου για την αξία της επιστροφής σου. Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σου σταλεί ταχυδρομικά ένα δωροπιστοποιητικό.
Αν το προϊόν δεν σημειώθηκε ως δώρο κατά την αγορά, ή ο δωρητής είχε την παραγγελία να σταλεί στον ίδιο για να στο δώσει αργότερα, θα στείλουμε την επιστροφή χρημάτων στον δωρητή και θα μάθει για την επιστροφή σου.
Αποστολή επιστροφών
Για να επιστρέψεις το προϊόν σου, πρέπει να το στείλεις ταχυδρομικά στη διεύθυνση: {physical address}.
Θα είσαι υπεύθυνος για την πληρωμή των δικών σου εξόδων αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος σου. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Αν λάβεις επιστροφή χρημάτων, το κόστος της επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων σου.
Ανάλογα με το πού μένεις, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει σε σένα το ανταλλαγμένο προϊόν σου μπορεί να διαφέρει.
Αν επιστρέφεις πιο ακριβά προϊόντα, ίσως να θέλεις να χρησιμοποιήσεις μια υπηρεσία αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης ή να αγοράσεις ασφάλιση αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σου.
Χρειάζεσαι βοήθεια;
Επικοινώνησε μαζί μας στο {email} για ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές χρημάτων και επιστροφές προϊόντων.